Gyakran Ismételt Kérdések | Fakir Porszívó márkabolt

Üres

Összesen: 0 Ft

Gyakran Ismételt Kérdések

Hány év garanciát vállaltok a Fakir termékekre?

Minden Fakir porszívóra 2 év teljes körű garanciát nyújtunk Fakir szervizközpontunkban.

Minden Fakir termék megvásárolható a webáruházban?

Nagy figyelmet fordítunk arra, hogy naprakészen tartsuk webáruházunk kínálatát, de előfordulhat, hogy egy keresett terméket nem találsz meg a webáruházban. Ebben az esetben kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot és rövid határidővel intézkedünk a termék német anyacégtől való beszerzéséről.

Hol van lehetőségem kipróbálni a kiválasztott készüléket?

Otthonodban vagy bemutatótermünkben

  • Bemutatótermünk Budapesten, a 16. kerületben található, viszont nem minden terméket tartunk állandó raktáron, így a kiszemelt termékről előzetesen érdeklődj elérhetőségeinken
  • Otthonodban is kipróbálhatod termékeinket, hiszen amennyiben a megrendelt termék megérkezett hozzád, kipróbáltad, és mégsem vagy vele elégedett, a vásárlástól számított 14 napon belül minden indoklás nélkül visszaküldheted azt, és mi visszafizetjük a vételárat. Annyit kérünk, hogy hiánytalanul, minden tartozékával, sérülésmentesen küldd vissza a készüléket számunkra. A vásárlástól való elállás részleteiről bővebben a Vásárlási feltételekben olvashatsz.
Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítási díj függ attól, hogy házhoz szállítással vagy Pick Pack Pontra kéred a csomagot. Lehetőséged van személyes átvételre is, ebben az esetben értelemszerűen nincs szállítási díj. Tarifatáblázatunkat a "szállítási díjak" menüpontban, vagy ide kattintva is megtekintheted.

Milyen országokba vállaltok kiszállítást?

Minden európai országba tudunk szállítani, Európán kívüli ország esetében kérjük, keresd kollégánkat. A külföldre történő szállítás esetében a szállítási díjról szintén kollégánknál érdeklődhetsz elérhetőségeinken.

Milyen csomagküldő szolgálat végzi a csomagok szállítását?

A megrendelt termékek házhoz szállítását országosan a DPD Hungária Kft. végzi, illetve csomagjaidat a Pick Pack Pont bolthálózat bármely boltjában is átveheted. A külföldi megrendelések kiszállítását részben a nemzetközi DPD hálózat, részben egyéb futárcégek segítségével bonyolítjuk.

Mikor kapom meg a megrendelt porszívót, kelléket?

Termékeink szállítási ideje attól függ, hogy a kiválasztott termék hol van készleten. Ettől függően az alábbiak szerint alakul a szállítás ideje:

Hazai raktáron - 2-3 munkanap

Amennyiben a termék raktárunkban készleten van, abban az esetben a megrendelést követő munkanapon (előreutalásos fizetés esetén az összeg beérkezése után) átadjuk a csomagot a futárnak, aki általában az átvétel utáni következő munkanapon kézbesíti a csomagot, így a szállítási idő a megrendeléstől (előreutalás esetén a vételár beérkezésétől) számított 2-3 munkanap.

Külföldi raktáron

Amennyiben a termékadatlapon az van feltüntetve, hogy "Várható szállítás: X nap vagy hét", abban az esetben - megrendelés esetén - a következő fuvarral hazai raktárunkba hozatjuk a terméket. Ennek átfutási ideje függ a megrendelt terméktől, hiszen ugyan a legtöbb termék a gyártónál van készleten, de előfodulhat, hogy szükség van a termék utángyártására. Ezért a termékadatlapon minden esetben a maximális várható szállítási időt tüntetjük fel. Amint a termék beérkezett hozzánk, értesítjük a vásárlót és a terméket átadjuk a hazai futárszolgálatnak (DPD futárszolgálat). Ilyen esetben tehát javasoljuk, hogy mindig figyeld a terméknév alatt szereplő aktuális szállítási időt.

Nem rendelhető

A kifutott, már nem gyártott, vagy hosszú távon gyártói készlethiányos termékek "Nem rendelhető" státusszal láthatóak rendszerünkben, ezeket a termékeket pillanatnyilag nem tudjuk szállítani. 

A csomag átvételénél mi a teendőm?

Kérjük, házhoz szállítás esetén a csomag átvételekor a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt ellenőrizd! Ha sérülést látsz, vetess fel jegyzőkönyvet, és ne vedd át a csomagot.

Miért csak most hallok először a Fakir-ról?

Ugyan a Fakir márka nem új, hiszen a német Fakir Hausgeräte GmbH, a Fakir porszívók gyártója 1933-ban alakult, hazánkban a Fakir porszívók forgalmazása csak 2018-ban indult meg. Ez előtt elsősorban csak Németországból egyénileg behozott készülékekkel lehetett találkozni, elsősorban szállodában, esetleg egy-egy ismerős háztartásában.

Hogyan szerezhetek be Fakir porszívómhoz porzsákot?

A Fakir hazai disztribútoraként kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy mind a porzsákok, mind a szűrőcsomagok folyamatosan elérhetőek legyenek webáruházunkban, valamint viszonteladóink kínálatában is. Webáruházunkban történő online megrendelés esetén futárszolgálatunk a porszívódhoz való porzsákcsomagot néhány napon belül otthonodba szállítja. Mindezek mellett több, kifejezetten porzsák-kereskedelemre szakosodott online és offline boltban is beszerezhetőek a Fakir készülékekhez a porzsákok, filtercsomagok.

Évek múlva is beszerezhető marad a Fakir porzsák?

A Fakir hazai disztribútoraként folyamatosan és hosszú távon biztosítjuk az eladott készülékekhez a kellékellátottságot. A kellékeket, porzsákokat, filtereket mind saját webáruházunkon, mind kiskereskedő partnereinken keresztül beszerezheted később is.

Mi történik, ha garanciaidőn túl romlik el a porszívóm?

Egy Fakir készülék nem hajlamos meghibásodásra, de ha mégis ez a helyzet adódna, és letelt a garancia, keresd meg ügyfélszolgálatunkat. A készülék javításában vagy akár alkatrész beszerzésben készséggel állunk rendelkezésedre, korábbi, már nem gyártott modellekhez is biztosítjuk a teljes körű alkatrész- és kellékellátást, szerviz szolgáltatást. 

Előre utalásos szállításmódot választottam, mikor, hova, mekkora összeget utaljak?

Az utaláshoz szükséges adatokról a megrendelés leadása után e-mailben fogunk értesíteni. Kérjük, az e-mail megérkezése előtt ne utalj. Ha 2 munkanapon belül nem érkezne e-mail, kérjük, jelezd elérhetőségeink valamelyikén.

Hogyan állhatok el a vásárlástól?

A Vásárló 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.

A Vásárló az elállási jogát a termék kézhezvételének napjától számított 14 naptári nap elteltéig gyakorolhatja. (Eddig a napig kell jelezni az Eladó felé, hogy el kíván állni a vásárlástól.)

A Vásárló az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut a kereskedőnek (azaz maximum a kézhezvételtől számított 28 napon belül).

Az Eladó a termék teljes vételárát, valamint a szállítási díjat visszatéríti, azzal a kitétellel, hogy az Eladó nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak az emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket, csak a normál fuvarozási díjat.

A Dunartis Kft. a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállás jogának gyakorlását követő 14 napon belül visszatéríti, amennyiben a Vevő az árut visszajuttatta.

A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.

Az elállási jog gyakorlásának menete:

Amennyiben élni szeretnél elállási jogoddal, annak jelzését megteheted ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban (postai úton vagy e-mailben), vagy telefonon. Postai úton, írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként add fel a levelet. A megrendelt terméket postai úton, személyesen (előzetes egyeztetést követően), vagy futárszolgálat segítségével juttasd vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik. Utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni. Kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videókamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (Például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos.) A vásárlástól való elállást követő 14 napon belül a Dunartis Kft. a Vásárló által megadott bankszámlaszámára visszatéríti a termék vételárát, amennyiben a terméket visszajuttattad. (Egyeztetés alapján postai úton történő visszafizetés is lehetséges.)

A fentiek kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő vásárlóink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.